تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نقطه صفر مرزی فلسطین اشغالی +عکس

حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نقطه صفر مرزی فلسطین اشغالی +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توئیتر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با انتشار توییتی تصویری از حضور تولیت آستان قدس رضوی در نقطه صفر مرزی فلسطین اشغالی منتشر کرد و نوشت:

"حضور در جمع رزمندگان جبهه مقاومت در نقطه صفر مرزی فلسطین اشغالی"

گفتنی است؛ تولیت آستان قدس سفر منطقه ای خود را از سوریه آغاز کرد و پس از زیارت حرم حضرت زینب (س) به لبنان رفت.وی در لبنان نیز با سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

لبنان از ناحیه جنوب با رژیم صهیونیستی مرز دارد و از ناحیه شمال با سوریه هم مرز است.لبنان برای رژیم صهیونیستی نقطه ای استراتژیک محسوب می شود و به همین دلیل بار ها مورد هجوم صهیونیست ها قرار گرفته است.

حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نقطه صفر مرزی فلسطین اشغالی +عکس

انتهای پیام/

حضور رئیسی در جمع رزمندگان جبهه مقاومت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نقطه صفر مرزی فلسطین اشغالی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..