تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم‌های خزانه‌داری آمریکا علیه روسیه

به نقل از تارنمای خبری دِهیل، «استیو منوچین» وزیر خزانه داری آمریکا در جلسه استماع سنای این کشور از تحریم های جدید علیه روسیه گفت.
در حالیکه وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته فهرستی از 114 سیاستمدار و 96 تاجر نزدیک به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه منتشر کرد، منوچین گفت که این فهرست جایگزین تحریم های مصوب کنگره در تابستان گذشته نیست.

منوچین تاکید کرد که این بدین معنا نیست که آمریکا هیچ یک از افراد موجود در این فهرست را مورد تحریم قرار نخواهد داد.

این سخنان وزیر خزانه داری آمریکا در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور روز گذشته با بیان اینکه تحریم های موجود علیه روسیه بازدارنده و کارساز است، از اعمال تحریم های بیشتر علیه مسکو خودداری کرد.

با این وجود، منوچین در جلسه سنا تصریح کرد که این فهرست به تحریم هایی جدید منجر خواهد شد که ظرف دو یا سه ماه آینده منتشر می شود.

 طبق قانونی که در تابستان گذشته در کنگره آمریکا تصویب شد، دولت ترامپ باید در مورد تحریم های روسیه گزارش هایی به کنگره ارائه دهد.

«قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم» (کاتسا) دولت را ملزم می کرد تا ثروتمندان نزدیک به دولت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را شناسایی کرده و گزارشی در مورد تبعات احتمالی مجازات ها علیه روسیه ارائه دهد.

سخنگوی کاخ کرملین مسکو دوشنبه (9 بهمن) اعلام کرد: هدف آمریکا از انتشار گزارشی موسوم به «گزارش کرملین»، تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه (18 مارس/ 27 اسفند) است.

وی افزود: این فهرست به خودی خود هیچ معنایی ندارد، اما اقداماتی را که در پی خواهد داشت باید تجزیه و تحلیل کرد.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم‌های خزانه‌داری آمریکا علیه روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..