تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدول هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۹۷ منتشر شد

جدول هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۹۷ منتشر شد.

به گزارش شمانیوز: لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور مجددا در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی بررسی شد. نمایندگان در جریان بررسی مجدد لایحه بودجه، طبق جدولی دریافتی و پرداختی‌های بخش یارانه را مشخص کردند.

نمایندگان مجلس در بحث آموزش و پرورش موفق به تصویب بودجه  آموزش و پرورش و بنیادشهید به صورت ملی در کمیسیون تلفیق شدند، که در لایحه دولت به صورت استانی تعریف شده بود.

۱۰۲ هزار میلیارد تومان درامد هدفمندی یارانه ها در کمیسیون تلفیق مصوب و در جدول مربوط به گزارش کمیسیون تلفیق درج شد. بر این اساس یارانه به ۷۶ میلیون نفر پرداخت می شود.

در جدول ذیل بخش مربوط به دریافتی و پرداختی یارانه ها قابل مشاهده است:

جدول هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۹۷ منتشر شد

منبع: مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدول هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۹۷ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..