تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس کدام استان‌ها فردا ۱۱ بهمن تعطیلند؟

بر‌اساس اطلاعیه‌های صادره از نهاد‌های ذیربط کلیه مقاطع تحصیلی در برخی مناطق گیلان و قم فردا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود. همچنین کلیه مدارس استان همدان در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است. معاون استاندار تهران گفت: اداره‌های دولتی استان تهران فردا تعطیل نیست و با دو ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

به گزارش شمانیوز:  ادامه بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی معابر در کشور، اکثر مدارس استان‌های همدان و گیلان را برای سومین روز متوالی به تعطیلی کشاند و ساعت شروع به کار ادارات در استان تهران را تغییر داد.

بر‌اساس اطلاعیه‌های صادره از نهاد‌های ذیربط کلیه مقاطع تحصیلی در برخی مناطق گیلان و قم فردا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود. همچنین کلیه مدارس استان همدان در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است.

معاون استاندار تهران گفت: اداره‌های دولتی استان تهران فردا تعطیل نیست و با دو ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

همچنین راوبط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت برودت هوا، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دما همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است.

علاوه بر این براساس اطلاعیه صادر شده از سوی اداره آموزش و پرورش گیلان، تمامی مدارس مناطق دیلمان و عمارلو سیاهکل، رحمت آباد، آستانه اشرفیه، لاهیجان، رودبنه و سنگر در دو شیفت صبح و عصر تعطیل است. گفتنی است فعالیت‌های آموزشی همه مدارس دیگر مناطق گیلان فردا به صورت عادی دایر است.
 

مدارس ابتدایی البرز فردا تعطیل است. مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز: مدارس پیش دبستان و ابتدایی این استان فردا تعطیل است.

همچنین به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کلیه مدارس بخش‌های کهک و خلجستان و سلفچگان استان قم در دونوبت صبح و عصر تعطیل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس کدام استان‌ها فردا ۱۱ بهمن تعطیلند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..