تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق معلمان در جهان چه قدر است؟

ساعت24-معلمان لوکزامبورگی با اختلاف زیاد به نسبت سایر کشورها بالاترین حقوق دریافتی را دارند و معلمان استونیایی کمترین حقوق را می‌گیرند.

به گزارش هافینگتون پست، برخی از معلمان در لوکزامبورگ سالانه ۱۳۸۰۰۰ دلار درآمد دارند، در این کشور حداقل حقوق پایه معلمان سالانه ۷۹۰۰۰ دلار است که بیش از حقوق پایه معلمان در هر کشور دیگریست. معلمان در لوکزامبورگ به طور متوسط ۳۰ درصد از بیش از هر کشور دیگری در جهان درآمد دارند. از طرف دیگر معلمان استونی در انتهای جدول قرار دارند و حداکثر درآمد آن‌ها در سال به ۱۷۰۰۰ دلار در سال می رسد.

معلمان در آلمان و دانمارک حقوق پایه‌ای نزدیک به حداکثر درآمد دارند، در حالی که معلمان در کانادا، آمریکا و نیوزلند در اواسط دوران خدمت خود حداکثر حقوق را دریافت می‌کنند و بعد از ۱۵ سال خدمت به این سطح می‌رسند. این در حالی است که معلمان مکزیکی در آغاز کار خود تنها ۳۰ درصد از حداکثر حقوق قانونی را دریافت می‌کنند.

پس از لوکزامبورگ، معلمان کره جنوبی، اتریش، آلمان و کانادا بالاترین حقوق دریافتی را دارند و معلمان ترکیه، کلمبیا، لهستان، جمهوری چک،   مجارستان، اسلواکی و استونی کمترین حقوق را دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق معلمان در جهان چه قدر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..