تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین کتاب جامع معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ایران منتشر می شود

 

کتاب "صندوق‌های سرمایه‌گذاری"، نخستین دائره ‌المعارف صندوق ‌های سرمایه‌گذاری در ایران است که به همت شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت و بر اساس داده‌های سامانه رسام (www.rasamfunds.com) تهیه و تنظیم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، این کتاب ضمن بیان مفاهیم صندوق‌ها و انواع آنها، وضعیت و عملکرد این ابزارهای معاملاتی را نیز توضیح می ‌دهد و برترین صندوق ‌های سرمایه‌ گذاری کشور را معرفی می کند.

صندوق ‌های سرمایه‌ گذاری، مهم‌ ترین و مطمئن ‌ترین مسیر ارتباطی سرمایه گذاران با بازار سرمایه هستند. بستری که افراد می ‌توانند بدون نیاز به دانش تخصصی و صرف زمان زیاد، ضمن برخورداری از سود مطمئن و بالا، در صنایع گوناگون کشور سرمایه‌ گذاری کنند و رونق و پیشرفت کشور را به ارمغان آورند.

کتاب صندوق ‌های سرمایه‌ گذاری در 6 بخش تنظیم شده است و در 200 صفحه رنگی، با بیش از 600 جدول و نمودار، دنیای صندوق‌ های سرمایه ‌گذاری را به تصویر کشیده است.

بخش نخست کتاب به یادداشت ‌های محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، علی صالح ‌آبادی، مدیر عامل بانک توسعه صادرات و رئیس پیشین سازمان بورس و اوراق بهادار، علی سعیدی، نائب رئیس هیأت مدیره و معاون نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد اهمیت و جایگاه صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاص دارد.

بخش دوم، مروری بر شاخص‌ های کلان اقتصادی و بازار سرمایه ایران دارد.

بخش سوم، صندوق ‌های سرمایه ‌گذاری در ایران را تبیین می کند.

بخش چهارم، وضعیت و عملکرد صندوق ‌های سرمایه‌ گذاری را به تصویر می‌ کشد.

بخش پنجم، به بررسی اطلاعات تفکیکی هر یک از انواع صندوق ‌های سرمایه ‌گذاری می‌پردازد و در نهایت، بخش ششم، صندوق‌های برتر در هر نوع، را معرفی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین کتاب جامع معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ایران منتشر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..