تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدرنشینی رستمی و موسوی در اوزان 85 و 94 کیلوگرم

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ،مسابقات هفته پنجم (فینال) لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاه های کشور امروز (سه شنبه 10 بهمن ماه) به صورت همزمان با رقابت 13 وزنه بردار در اوزان 85 و 94 کیلوگرم به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران تالار وزنه برداری (سالن ایرانیان) آغاز شد.

برهمین اساس در دسته 85 کیلوگرم کیانوش رستمی از تیم بیمه رازی با مجموع 354 کیلوگرم صدرنشین شد.همچنین این برای دومین بار بود که کیانوش رستمی در لیگ وزنه برداری روی تخته رفت.

ایوب موسوی وزنه بردار باتجربه خوزستانی و دارنده مدال نقره جهان از تیم نفت اهواز ابتدا وزنه 161کیلویی را در حرکت یکضرب و سپس در حرکت 2ضرب وزنه 205 کیلوگرمی را بالای سر برد تا با ثبت وزنه 365 کیلوگرم در رقابت های فینال فصل 96 لیگ برتر وزنه برداری باشگاهه ای کشور صدرنشین شود.

انتهای پیام/

نتایج هفته پنجم لیگ وزنه برداری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدرنشینی رستمی و موسوی در اوزان 85 و 94 کیلوگرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..