تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی Z5 Premium برای مشکل Meltdown و Spectre پچ امنیتی دریافت نخواهد کرد

گوشی سونی Z5 Premium پچ امنیتی برای مشکل Meltdown و Spectre دریافت نخواهد کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر شما مالک یکی از گوشی های خانواده Z5 سونی باشید احتمالا از اینکه این شرکت برای مقابله با سوء استفاده Spectre و Meltdown پچ ارائه نمی دهد، ناراحت می شوید.

اگر چه بسیاری از شرکت ها برای پرچمداران خود، پچ امنیتی منتشر کرده‌اند، سونی رویکردی متفاوتی در پیش گرفته است و به نظر می رسد پچ امنیتی منتشر نخواهد کرد.

 شرکت سونی در پاسخ به یکی از دارندگان گوشی Z5 premium خبر داده است که این گوشی هوشمند به روز رسانی امنیتی برای مشکل Meltdown و Spectre منتشر نخواهد کرد.

پیام به این شرح است:

Xperia Z5 Premium پچ امنیتی را برای مشکل Meltdown و Spectre دریافت نخواهد کرد اما شما هنوز هم می توانید با دانلود برنامه های قابل اعتماد از بازار ها و منابع معتبر و به روز نگاه داشتن تمام برنامه ها از خود محافظت کنید.

از آن جایی که Z5 Premium پچ امنیتی را دریافت نخواهد کرد،احتمالا هیچ یک از گوشی های خانواده Z5 آن را دریافت نخواهند کرد.به طور مشخص معلوم نیست که دلیل شرکت ژاپنی برای عدم به روز رسانی امنیتی(در مقابل Meltdown و Spectre ) چیست اما می توانیم بگوییم که این یک تصمیم عجیب و غریب است.

گوشی سونی Z5 Premium پچ امنیتی برای مشکل Meltdown و Spectre دریافت نخواهد کرد

انتهای پیام/

Z5 Premium پچ امنیتی دریافت نمی کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی Z5 Premium برای مشکل Meltdown و Spectre پچ امنیتی دریافت نخواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..