تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید مصطفی رضوی عضو هیأت مدیره سازمان بورس شد/ احکام جدید در سازمان بورس

با اتمام دوره عضویت دکتر علی سعیدی در هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه عصر امروز، شورای عالی بورس دکتر سید مصطفی رضوی دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران را به جای ایشان به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان بورس انتخاب کرد.

به گزارش شمانیوز: دکتر سید مصطفی رضوی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، با اتمام دوره عضویت دکتر علی سعیدی در هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه عصر امروز، شورای عالی بورس دکتر سید مصطفی رضوی دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران را به جای ایشان به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان بورس انتخاب کرد.
عضویت علی سعیدی در هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار پس از دو دوره تلاش با تشکر و قدردانی اعضای شورای عالی بورس از زحمات ایشان عصر امروز به پایان رسید.
 
خاطر نشان می شود، با ورود دکتر رضوی به جمع اعضای هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در احکام جداگانه ای از سوی دکتر شاپور محمدی رییس سازمان بورس، دکتر سعید فلاح پور به سمت معاونت نظارت بر نهادهای مالی و دکتر سید مصطفی رضوی به عنوان معاون اجرایی سازمان بورس منصوب شدند.
خاطر نشان می شود، مصطفی رضوی عضو جدید هیأت مدیره سازمان بورس در زمان وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی (دکتر طیب نیا) معاون حقوقی و پارلمانی وزیر بوده و تاکنون مشاور وزیر اقتصاد دکتر کرباسیان بوده است.
 

منبع: پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید مصطفی رضوی عضو هیأت مدیره سازمان بورس شد/ احکام جدید در سازمان بورس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..