تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه تند روزبه چشمی به کمالوند

 خبرگزاری تسنیم: روزبه چشمی پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل صنعت نفت آبادان و صعود این تیم به فینال جام حذفی، گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم. بازی خوبی بود، من فقط می‌خواهم نظر یکسری را راجع‌به بازی بدانم. ما برنامه داریم که قهرمان شویم و آن را به هواداران‌مان هدیه بدهیم. این برد را به مهدی قائدی تقدیم می‌کنیم.

وی در واکنش به این مسئله که «قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی قطعی شده است»، تصریح کرد: نمی‌شود از الان این‌طور گفت. ما بازی سخت را رد کردیم و به فینال رسیدیم. همان‌طور که گفتم برای قهرمانی برنامه داریم.

مدافع استقلال در مورد سانحه رانندگی که برای مهدی قائدی پیش آمده بود، گفت: این برد را به قائدی تقدیم و برایش آرزوی سلامتی می‌کنم. مهدی خیلی زود پیش ما برمی‌گردد.

چشمی با اشاره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تختی آبادان و صحبت‌های فراز کمالوند، گفت: وقتی بعد بازی که در آزادی می‌کنیم، آقایان آن‌طور حرف می‌زنند و آن اتفاقات رخ می‌دهد، هوادار هم زده می‌شود. این اتفاقات از از مردم آبادان بعید بود. آقایانی که گفته بودند گنده‌تر از استقلال هم از پس ما نمی‌آید، خیلی دوست دارم ببینم نظرشان در مورد بازی چیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه تند روزبه چشمی به کمالوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..