تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «بن بست وثوق» به دنبال ساخت فیلمی عاشقانه

جدیدترین فعالیت کارگردان حمید کاویانی نویسنده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «رد باران» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در انتظار صدور پروانه ساخت این اثر هستیم و گفتگوهای اولیه با عوامل را شروع کرده‌ایم.

وی با اشاره به موضوع این فیلم بیان کرد: «رد باران» در ستایش «عشق» و «موسیقی» ساخته خواهد شد.

وی درخصوص بازیگران این اثر عنوان کرد: همزمان با نگارش فیلمنامه به فکر انتخاب بازیگران برای ایفای نقش‌های اصلی «رد باران» بودم. شخصیت‌های اصلی فیلم در فیلمنامه دارای ویژگی و پیچیدگی‌هایی هستند که بدون تعارف در اجرا برای بازیگران چالش جدی ایجاد می‌کند و نقش‌آفرینی در «رد باران» کاری دشوار و پر از خلاقیت‌ است. در این راستا با بازیگران اصلی رایزنی‌هایی صورت گرفته و اگر به اجماع زمانی برسیم، به پیش تولید و تولید خواهیم رفت؛ البته همه این ها منوط به دریافت پروانه ساخت است.

این کارگردان درباره مدت زمانی که صرف نگارش فیلمنامه «رد باران» شده، بیان کرد: به دلیل حساسیت موضوع و اهمیت داستان فیلمنامه به آرامی و با تمرکز کامل در زمانی نسبتا طولانی به تحریر درآمد. عرق‌ریزی ذهنی در سکوت و خلوت‌گزینی 9 ماهه بستر زایش این عاشقانه بود که از پایان بهمن سال گذشته آغاز شد. برای رسیدن به نسخه نهایی به‌خواست خود برای حفظ تمرکز چند ماه انزوا و تنهایی را تجربه کردم. نمی‌خواستم لحظه‌ای از جهان و شخصیت‌های داستان دوری کنم و زندگی با «رد باران» و آدم‌هایش از هرچیز و همه چیز برای من ارزشمندتر بود.

کاویانی با اشاره به دیگر فعالیت های خود، گفت: بلافاصله بعد از نگارش «رد باران» برای یک فیلم تولید مشترک ایران و فنلاند فیلمنامه‌ دیگری نوشتم که  پروانه ساخت گرفت و پیش تولید بخش ایران آن آغاز شد. البته در این پروژه فقط نویسندگی بر عهده من بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «بن بست وثوق» به دنبال ساخت فیلمی عاشقانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..