تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک صادرات ایران ٥ شرکت تحت مالکیت خود را واگذار می کند

​بانک صادرات ایران در راستای سیاست های ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارایی و تاکیدات بانک مرکزی مبنی بر الزام بانک ها به خروج از بنگاهداری، و نیز به منظور چابک سازی و افزایش سهم دارایی های مولد در چارچوب بودجه مصوب، سهام ٥ شرکت زیر مجموعه خود را واگذار می کند.

به گزارش شمانیوز: این بانک در نظر دارد سهام هر یک از شرکت های «انرژی سپهر»، «سرمایه گذاری توسعه سپهر تهران»، «توسعه سپهر ماندگار خراسان»، «توسعه سپهر فارس» و «سرمایه گذاری خدمات نوین گردشگری سپهر جم» را به طور یکجا و نقد یا به صورت نقد و اقساط واگذار کند.
بنا بر این گزارش، تقریبا ٩٨ درصد سهام شرکت «انرژی سپهر» با موضوع فعالیت در تهیه و تولید انواع مواد و فرآورده های پایین دستی و بالادستی و میان دستی نفت و گاز و پتروشیمی، ٩٥ درصدی سهام «سرمایه گذاری توسعه سپهر تهران» فعال در بخش ساختمان و مسکن، ١٠٠ درصد سهام دو شرکت « توسعه سپهر ماندگار خراسان»  و «توسعه سپهر فارس»  فعال در حوزه سرمایه گذاری در بخش ساختمان و مسکن و همچنین ٦٥ درصد سهام شرکت «سرمایه گذاری خدمات نوین گردشگری سپهر جم» با موضوع فعالیت در ارائه خدمات مالی و سرمایه گذاری در بخش گردشگری، از سوی بانک صادرات ایران در معرض فروش گذارده شده است.
شایان ذکر است، دو شرکت «انرژی سپهر» و «سرمایه گذاری توسعه سپهر تهران» دارای شرکت های فرعی بوده که فروش هر یک آنها نیز به صورت توافقی امکان پذیر عنوان شده و از متقاضیان دعوت شده، جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط فروش تا پایان بهمن ماه سال جاری به اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت های این بانک واقع در تهران خیابان سمیه ساختمان  برج سپهر مراجعه یا با شماره تلفن ٨٤٧٦٢٦٠٦ -٠٢١ تماس حاصل نمایند.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک صادرات ایران ٥ شرکت تحت مالکیت خود را واگذار می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..