تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد نوبخت برای مناظره، کدام برنامه صدا و سیما بود؟ +عکس

اعلام آمادگی نوبخت برای مناظره زنده تلویزیونی با رئیس دیوان محاسبات +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار گزارش تفریغ بودجه سال 1395 از سوی دیوان محاسبات‌، سوالات و شبهاتی در این خصوص پدید آمد که محمدباقر نوبخت (سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور) و بیژن نامدار زنگنه (وزیر نفت) با برگزاری کنفرانس خبری و شرکت در برنامه‌های زنده تلویزیونی و در مقاطع دیگر به طور مبسوط به این شبهات پاسخ دادند.

با این همه به منظور شفافیت هرچه بیشتر و تنویر موثر افکار عمومی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر نفت اعلام آمادگی کردند در یک برنامه زنده تلویزیونی باحضور دکتر عادل آذر رئیس دیوان محاسبات شرکت کرده و به کلیه سوالات و شبهات گزارش تفریغ بودجه سال 95 پاسخ دهند.

نوبخت با هشتگی که در پست توئیتری خود به کاربرده، نشان داده تا برنامه تیتر امشب  را که از شبکه خبر پخش می شود، برای مناظره زنده تلویزیونی انتخاب کرده است.

نوبخت در صفحه توئیتر خود نوشت: "بعنوان رئيس ركن اصلی و دستگاه نظارتی دولت آماده حضور دربرنامه مناظره زنده تلويزيونی با حضور رئيس ديوان محاسبات هستم".

اعلام آمادگی نوبخت برای مناظره زنده تلویزیونی با رئیس دیوان محاسبات +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد نوبخت برای مناظره، کدام برنامه صدا و سیما بود؟ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..