تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد امیرعبداللهیان از سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم

انتقاد امیرعبداللهیان از سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیوان عالی بحرین روز گذشته حکم یک سال حبس تعلیقی آیت الله عیسی قاسم و سلب تابعیت وی را تأیید کرد. بحرین از شیخ عیسی قاسم سلب تابعیت کرد که 45 سال پیش در سال 1973 عضو شورای مؤسسان قانون اساسی و از تدوین کنندگان قوانین تابعیت در بحرین بوده است.

به همین منظور حسین امیر عبداللهیان مدیر کل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی و معاون سابق وزیر امور خارجه کشورمان  با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم انتقاد کرد.

گفتنی است؛ دولت بحرین از خرداد سال ۹۵ آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور را به اتهام جمع آوری اموال خمس سلب تابعیت کرده و منزل وی در منطقه «الدراز» را به محاصره درآورده است. شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین در منزل شخصی خود از سال پیش در محاصره و بازداشت خانگی است.

حسین امیرعبداللهیان، در صفحه توییتر خود  نوشت:

"تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم به‌اصطلاح با حکم پادشاهی (مرسوم ملکی) سلب شد، حال دیوان عالی بحرین حکم کدام دادگاه یا محکمه را تأیید نموده است؟! اینگونه که بیگانگان و حاکمان افراطی داخلی امور بحرین را بدست گرفته‌اند، لغو تابعیت پادشاه بحرین هم دور از ذهن نیست!"

انتقاد امیرعبداللهیان از سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم 

انتهای پیام/

واکنش امیر عبداللهیان به سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد امیرعبداللهیان از سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..