تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما 

اگر می‌خواهید از اتفاقات احساسی و کاری خودتان در هفت روز آینده با خبر شوید ما دراین پست بهترین فال را برایتان قرار داده ایم.آغاز هفته اي دیگر با پیشبینی ها و پیامد های دنیای ستارگان از رویداد های عاطفی و حرفه اي زندگی شما کاربران عزیز در طالع بینی هفتگی عشق پارس ناز.

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

فروردین

کار: قبل از رسیدن به یک نقطه بلند در زندگی به فرصت نیاز دارید. دوست دارید آینده را بسازید و با کنار گذاشتن رسم و رسوم هاي کهنه و قدیمی زندگی لذت بخشی داشته باشید

عشق: این هفته با محبوب سرگرمی هاي خوبی را خواهید داشت. مریخ سیاره حاکم بر نشانه شما وارد نهمین خانه ماجراجویی طالعتان میشود و انگیزه بیشتری بشما تا چند هفته آینده میدهد. تفریحات هیجان انگیزی رابا هم تجربه خواهید کرد

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

اردیبهشت

کار: شکست ها را تحمل می‌کنید و برای پیشرفت آماده ریسک کردن هستید. هر قدمی که بر می دارید بنظر کاملا منطقی میرسند.

عشق: گفتگوی سازنده اي رابا محبوب خواهید داشت و این فرصت برای شما پیش می‌آید که همان شخص الهام بخش برای محبوب باشید. به او کمک میکنید سختی ها و موانع زندگی را رد کند.

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

خرداد

کار: تمایل زیادی به مسافرت دارید و شخصی که همراهتان باشد تا بتوانید تجربیاتتان رابا او به اشتراک بگذارید. افق دیدتان رابا اطلاعات زیادی که دارید گسترش می‌دهید. به همه ی چیز دید متفاوتی پیدا می‌کنید. گذشته از تمام اینها در کار به سرگرمی هم نیاز دارید.

عشق: این هفته رابطه خسته کننده اي دارید. اما باید مراقب باشید و تمام تلاشتان را برای بهتر شدن رابطه بکار ببرید. حتی اگر لازم شد با او بحث کنید تا رابطه رابه حالت اولیه برگردانید.

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

تیر

کار: آدم ها متفاوت هستن. اگر با فردی مواجه شدید که نمی‌دانستید چگونه باید با او رفتار کنید بهترین کار این است که از سر راه او کنار بروید. مهم تر از همه ی این‌که مراقب احساستان باشید و آن رابه مشکل مبدل نکنید.

عشق: اگر تصمیم دارید به هم تعهد بدهید باید در رابطه با آینده بحث کنید. هردو در رابطه با تعداد زیادی از مسائل آینده هم عقیده هستید. اگر مجرد هستید با فردی که مدت هاست آشنا شده اید ولی وی را ندیده اید یک قرار ملاقات داشته باشید.

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

مرداد

کار: چیزی هست که هیچ تسلطی روی آن ندارید و این بشما حس بدی میدهد. اما این انگیزه را هم پیدا میکنید که برای به دست گرفتن نظارت تلاش خودتان را بکنید. اشتیاق زیادی به زندگی دارید و دوست دارید خودتان را در مرکز توجه قرار دهید.

عشق: آماده یک پیشرفت اعجاب انگيز در رابطه باشید. داستان عشق شما بیشتر از هر زمان دیگری رو به پیشرفت و بهبودی است. شما برای عشق دادن بدنیا آمده اید و اگر کسی برای عشق ورزیدن نداشته باشید با اشتیاق کمتری زندگی خواهید کرد.

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

شهریور

کار: در هر موقعیتی خوب عمل میکنید برای این‌که پیشرفت را دوست دارید و این ویژگی شماست. باید این شجاعت را داشته باشید که استعدادهای تان را نشان دهید.

عشق: این هفته در زندگی عاشقانه شما پستی ها و بلندی هاي زیادی دیده می‌شود. بحثی که با محبوب داشته اید احساس شکنندگی و ناامنی را در شما ایجاد میکند. اما از همین گفت و گو ها متوجه می‌شوید که چقدر احساس شما روی او تاثیر گذار است. تنها چیزی که می‌تواند این احساس ناامنی را از بین ببرد عشق است.

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

مهر

کار: مسائل امنیتی فکرتان را مشغول کرده است. و احساس می‌کنید به یک خانه جدید یا یک کار جدید نیاز دارید. شما مسئول خودتان هستید برای آن تلاش کنید. هر چه نگرش آزادتری به زندگی داشته باشید شادتر خواهید بود.

عشق: نظرتان رابه زبان بیاورید تا آسان تر زندگی کنید و دیگر نیازی نیست برای نظرات مخالفی که دارید عذرخواهی کنید و برای ایجاد آرامش تسلیم او شوید. برای ایجاد آرامش باید راه خودتان را بروید. این هفته بیشتر از همیشه امیال و خواسته هاي تان رابه زبان می آورید.

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

آبان

کار:این‌که اطرافیانتان شما را دوست داشته باشند اهمیت چندانی ندارد اما دوست دارید ارتباط خوبی با دیگران داشته باشید. ماه گرفتگی تاثیر کارهای شما را مثبت یا منفی دو برابر می‌کند. اکنون تصمیم می‌گیرید که دوست دارید در هفته هاي آینده چگونه زندگی یا کار کنید. مستقل باشید یا این‌که گروهی کار کنید.

عشق: این هفته مسائل خانوادگی ذهنت ان را درگیر کرده است و آسان تر درباره مسائل ظریف و حساس بحث می‌کنید اما این تضمین نمی‌کند که باهم به توافق برسید. این مسئله خانوادگی که باعث آشفتگی شما شده است را پیش میکشید درباره آن بحث میکنید اما به دو نتیجه مخالف میرسید. دراین صورت خیلی زود این مسئله تبدیل به یک مشکل بزرگ و بدون راه حل میشود. این هفته قبل از همه ی به این مشکل رسیدگی کنید.

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

آذر

کار: در روزهای دوشنبه و سه شنبه احساس فشار و محدودیت می‌کنید که خیلی زود از بین میرود. به این نتیجه می‌رسید که بیش از حد به خودتان سخت میگرفتید و دیگران برایتان اهمیت داشتند. اما دیگر ترجیح میدهید به اولویت هاي شخصی خودتان بپردازید اما در عین حال با دیگران ارتباطی دوستانه داشته باشید.

عشق: این هفته انرژی زیادی برای دنبال کردن آرزوها و اهدافتان دارید. مارس وارد نشانه شما شده و بشما در دنبال کردن اهدافتان انرژی می‌دهد. اگر مجرد هستید احساس می‌کنید همه ی اطرافیان بشما توجه زیادی می‌کنند. مثل پروانه دور شمع.

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

دی

کار: بیش از حد رفتارتان روی دیگران تاثیر میگذارد. شخصی در اطرافیانتان هست که زیاد حس خوبی نسبت به او ندارید. از طرفی ارتباط داشتن با او مهم است. حضور عطارد در نشانه شما کمک می‌کند خودتان را بعنوان عضوی از یک گروه بپذیرید و بجای “من” از “ما” استفاده کنید.

عشق: مریخ وارد پنهان ترین بخش جدول طالع شما میشود ودر این زمان احساس انرژی کمتری خواهید کرد. نگران نباشید این وضعیت موقتی است و برای استراحت بیشتر شماست.

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

بهمن

کار: مریخ در نشانه شما نقش یک ناجی قهرمان دارد و باعث می‌شود ایجاد روحیه بهتر و رفتارهای خوب در شما میشود و بعنوان یک عضو دلسوز در گروه ظاهر شوید.

عشق: در رابطه اي که هستید هر شخصی به فکر منافع خودش است. هیچ کدام از دیگی توقعی ندارد و تمایلی به تعهد ندارید.

طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما

اسفند

کار: مدتی است از کار خسته شده اید بهمین دلیل به استراحت نیاز دارید اما به خاطر روحیه بلندپروازی مقابله میکنید و به تلاشتان ادامه میدهید. سعی کنید صبور باشید چون در کار ناامیدی پیش می‌آید. انتظارات زیادی از خودتان نداشته باشید.

عشق: رازی را از محبوب مخفی کرده‌اید و فکر میکنید با بر ملا شدن این راز وادار می‌شوید کاری را انجام دهید که نمی‌خواهید. متاسفانه ادامه دادن به این پنهانکاری فقط بی اعتمادی و پشیمانی به بار خواهد آورد. به این روند ادامه ندهید چون تا زمانی که رازی در خودتان داشته باشید شاد نیستید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طالع بینی عشق و کار در هفت روز آینده شما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..