تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کاپ‌کیک «ردولوتِ عاشقانه»

مجله سرآشپز - سارا خسرویان: ردولوت یا کیک قرمز مخملی یکی از هیجان انگیزترین کیک هایی است که می‌تواند در میهمانی ها و جشن ها استفاده شود.

مواد مورد نیاز


آرد (الک شده): 2.5 پیمانهروغن مایع: سه چهارم پیمانهشکر: 1.5 پیمانهتخم مرغ: 2 عددپودر کاکائو: 1 ق چجوش شیرین: 1 ق چبیکینگ پودر: 1 ق چنمک: یک دوم ق چماست: 1 پیمانهسرکه: 1 ق چوانیل: یک چهارم ق چرنگ خوراکی قرمز: 2 ق چپنیر ماسکارپونه: 50 گرمشکلات تلخ (ذوب شده): 50 گرمچوب شور حلقه ای: 1 بستهبیسکویت سکه ای: 1 بستهاسمارتیز: 1 بسته خامه فرم گرفته: 50 گرمترافل شکلاتی: به میزان لازمطرز تهیه کاپ‌کیک «ردولوتِ عاشقانه» 


روش پخت


1. آرد، شکر، نمک، وانیل، پودر کاکائو، جوش شیرین و بیکینگ پودر را داخل کاسه ای ریخته و با هم مخلوط کنید.


2. روغن، ماست، سرکه و تخم مرغ را با دور کند همزن برقی مخلوط کنید تا یکدست شود.


3. مخلوط آرد را به مخلوط روغن اضافه کرده و با لیسک به صورت دورانی مخلوط کنید تا به صورت خمیر درآید. سپس رنگ خوراکی را به آن افزوده و هم بزنید تا رنگ دلخواهتان حاصل شود.


4. خمیر آماده شده را داخل قالب های مافین که از قبل با مقداری روغن مایع چرب و کپسول قرار داده شده، بریزید. بعد آن ها را در طبقه وسط فر از قبل با دمای 175 درجه سانتی گراد گرم شده، حدود 20 دقیقه قرار دهید تا بپزد.


5. پنیر و شکلات را داخل کاسه ای ریخته و به وسیله لیسک با هم مخلوط کنید. بعد آن را به وسیله قاشقی روی کاپ کیک مالیده و از اسمارتیز، ترافل شکلاتی، چوب شور، بیسکویت و خامه برای تزیین استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کاپ‌کیک «ردولوتِ عاشقانه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..