تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خالی کردن زانو نشانه پارگی رباط صلیبی/ فیزیوتراپی راه تقویت عضلات زانو

حسامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

خالی کردن زانو نشانه پارگی رباط صلیبی/ فیزیوتراپی راه تقویت عضلات زانومصلح‌الدین ادیب حسامی فیزیوتراپ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: عارضه پارگی رباط صلیبی معمولا در اثر فعالیت‌های ورزشی و یا حرکت‌های غیر منتظره در زانو ایجاد می‌شود و این عارضه الزاما‌ مخصوص ورزشکاران نیست و امکان دارد افراد در اثر فعالیت‌های روزمره دچار پارگی رباط صلیبی شوند.

وی ادامه داد: هنگامی که افراد به صورت ناگهانی اقدام به پریدن از ارتفاع می‌کنند و در این حین زانویشان‌ پیچ می‌خورد، رباط صلیبی جلویی این زانو دچار پارگی می‌شود.

ادیب حسامی عنوان کرد: اگر در اثر انجام فعالیت‌های روزانه به طور متوسط 4 بار زانوی افراد خالی می‌شود این امر نشان دهنده پارگی رباط صلیبی زانو است زیرا در پی این عارضه معمولا عضلات زانو ضعیف می‌شوند.

وی تاکید کرد: ورزشکارانی‌ که رباط صلیبی آن‌ها دچار پارگی می‌شود معمولا به وسیله عمل جراحی درمان می‌شوند که برای تقویت عضلات زانو قبل از عمل جراحی باید تمرینات فیزیوتراپی انجام دهند.

وی عنوان کرد: تقویت عضلات زانو و فیزیوتراپی مثل حرکات گرمایشی‌ باعث التیام پارگی رباط صلیبی زانو می‌شود.

انتهای پیام/

فیزیوتراپی راه التیام پارگی رباط زانو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خالی کردن زانو نشانه پارگی رباط صلیبی/ فیزیوتراپی راه تقویت عضلات زانو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..