تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید

مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید 

اگر فکر کردید که قاتلان بی رحم سریالی فقط مردان هستند سخت در اشتباهید تعداد زیادی از زنان نیز انسان هاي متعددی را کشته اند. وقتی عبارت «قاتل سریالی» را میشنویم، احساساتی هم چون ترس و تعجب شدید سراغمان می‌آید. ترس از این که اگر دست بر قضا با یکی از این انسانها روبرو شویم، چه کاری از دستمان ساخته است؟

چگونه می‌توان کسیکه تشنه خون انسان هاي دیگر است را از قتل و کشتار منصرف کرد؟ آیا اصلا این انسانها چیزی بعنوان مهر، قلب یا انسانیت در وجود خود دارند؟چگونه می‌شود که یک فرد به قاتلی زنجیره اي تبدیل می‌شود؟ باورها و افکار این افراد چگونه است که به آن ها اجازه میدهد جان همنوعان خودرا بگیرند؟

این سوالات وقتی بیشتر میشوند که سخن از زنان قاتل به میان بیاید! همیشه زن بعنوان جنس لطیف و روحی سرشار از مهربانی یاد میشود، بنابر این بسیار غیر قابل باور است که یک زن بتواند نه یک قاتل معمولی، بلکه قاتل سریالی باشد. یعنی کسیکه بارها این عمل شنیع خودرا تکرار میکند.

مادر، خواهر، همسر یا دختران همیشه هم آرام نیستند و گاهی چنان شیطان صفت میشوند که میتوانند فرزند، همسر یا مردم غریبه رابه قتل برسانند. برای اثبات این ادعا، در ادامه این مطلب، ۱۰ تن از خبیث ترین زنان تاریخ که قاتل سریالی محسوب میشوند را معرفی کرده ایم. برای آشنایی با انها تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

۱- بل گونز «Belle Gunness»

مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید

معروفترین و بی رحم ترین زن قاتل در تاریخ، بل گونز است. او متولد یازدهم نوامبر سال ۱۸۵۹ میلای در نروژ بودو با ۱۸۲ سانتی متر قد و بیش از ۹۰ کیلو گرم وزن، زنی بسیار قوی و نیرومند به شمار می رفت. البته در نوجوانی به کشور آمریکا مهاجرت کرد. این قاتل خبیث، علاوه بر همسر و دو دختر خود بیش از ۴۰ نفر دیگر را نیز به قتل رسانده و اجسادشان را در حیاط و انبار خانه خاک میکرد. دلیل این همه ی کشتار فقط یک چیز بود: پول!

بل گونز با مردان پولدار ارتباط برقرار میکرد و آن ها رابه قتل میرساند تا از پول بیمه انها پس از مرگشان استفاده کند.درسال ۱۹۰۸ میلادی خانه این قاتل سریالی دچار آتش سوزی و پس از حفاری حیاط و انبار خانه، پلیس با استخوان هاي متعددی از اجساد انسانی مواجه شد. اما قانون هرگز موفق به دستگیری این زن نشد.

۲- آیلین ورنوس «Aileen Wuornos»

مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید

آیلین ورنوس دومین زن خبیث این لیست است که در ۲۹ فوریه سال ۱۹۵۶ میلادی در میشیگان متولد شد. وی اولین قتل خودرا درسال ۱۹۸۹ میلادی مرتکب شد. پس ازآن، این عمل شنیع برایش حکم آب خوردن را پیدا کرد. ورنوس خیلی آسان و هم چون شلیک به پرنده ها، انسان می کشت

و ۷ تن از مشتری هاي خود رابه قتل رساند. درسال ۲۰۰۲ میلادی، هنگامیکه قصد کشتن مرد دیگری را داشته است، توسط پلیس دستگیرشد.داستان زندگی آیلین در فیلمی به نام هیولا «Monster» به تصویر کشیده شده است.

۳- جین توپان «Jane Toppan»

مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید

جین توپان یکی از قاتلان بسیار بی رحم تاریخ آمریکاست. او پرستار بودو با بیماران خود هم چون خوکچه هندی رفتار میکرد.توپان با تزریق مورفین و آتروفین به بیماران، انها را مورد آزمایش قرار می داد تا شاهد واکنش هاي سیستم عصبیشان باشد. وی را یکی از خونسردترین قاتلین سریالی تاریخ میدانند که توانست با روشهای بی رحمانه، دست‌کم 31 انسان رابه قتل برساند.

البته این پرستار سنگدل یک بیمار روانی نیز محسوب می شد زیرا تماشای صحنه جان دادن انسانها لذت جنسی می برده است. درسال 1902 میلادی او به قتل ۳۱ انسان اعتراف کرد. اما بدلیل تشخیص بیماری روانی مجرم شناخته نشد و بقیه عمر خودرا در بیمارستان روانی بستری بود.

۴- دریا نیکولایونا سالتیکووا «Darya Nikolayevna Saltykova»

مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید

دریا نیکولایونا سالتیکووا نیز از جمله خبیث ترین و بی رحم ترین زنان ِ قاتل در تاریخ جهان بشمار میرود. او که درسال 1730 در کشور روسیه متولد شده بود،. دست‌کم ۱۳۸ زن جوان که برده اش بوده اند رابه قتل رساند.

درسال 1768 میلادی، او دستگیر شد و به مدت یک ساعت به گردنش لوحی آویخته شد که روی آن نوشته شده بود: «این زن قاتل و شکنجه‌گر است» و مردم زیادی به تماشای چهره او می آمدند. او همه ی عمر خودرا در زندان سپری کرد ودر همان جا نیز مرد.

۵- مری بث تینینگ «Marybeth Tinning»

مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید

مری بث تینینگ یکی از معروف ترین قاتلان زنجیره اي کشور آمریکاست. او درسال ۱۹۴۲ میلادی متولد شد. این زن در خلال سال هاي 1972 تا 1985 میلادی، 9 فرزند خودرا پیش از رسیدن به سن ۵ سالگی به قتل رساند. تینینگ با گذاشتن بالشت روی صورت کودکان، انها را خفه می‌کرد. این مادر بی رحم و سنگدل به قتل فرزندان خود اعتراف کرد و به مدت 20 سال به حبس محکوم شد.

۶- نانی داس «Nanny Doss»

مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید

نانی داس همسر «لثال هاوس» و یکی از خطرناک ترین زنان قاتل زنجیره اي در طول تاریخ است. او ۵ همسر خود، دو فرزندش، خواهر، مادر خوانده و مادر واقعی خود رابه قتل رساند.این زن وقتی با خانواده در سفر با قطار بودند، با یک شیء فلزی به سرش ضربه میزند. در اثر این ضربه، سردردهای شدید

و دوران تاریک زندگی این قاتل آغاز میشود. نانی پس از این که مورد تجاوز همسر دوم خود قرار گرفت، با ریختن سم در نوشیدنی‌اش وی را به قتل رساند.او همسر سوم خودرا نیز به قتل رساند ودر زیرزمین خانه دفن کرد. در نتیجه اینکار ترسناک، بیمه به داس مستمری می داد. او همسران پنجم و ششم خودرا نیز با آرسنیک به قتل رسانده و پول بیمه آن ها را دریافت میکرد.

در آن زمان، بدلیل زن بودن، نانی داس اعدام نشد اما به حبس ابد محکوم گشت. در نهایت درسال ۱۹۶۵ میلادی در سن ۵۹ سالگی در زندان مرد.

۷- امی آرچر گیلیگان «Amy Archer Gilligan»

مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید

امی آرچر گیلیگان که با نام «خواهر آرچر گیلیگان» نیز شناخته می‌شود یکی از مشهور ترین قاتلان زنجیره اي دنیاست.او در اکتبر سال ۱۸۶۸ میلادی در میلتون متولد شد. گیلیگان پس از ازدواج، بکار پرستاری و نگه داری از افراد پیر می پرداخت.اما درسال ۱۹۱۰ میلادی، وقتی همسر امی یعنی جیمز آرچر فوت کرد، بر اساس وصیت نامه همه ی ثروتش به امی رسید.

امی دوباره درسال ۱۹۱۳ میلادی ازدواج کرد. همسر دوم او نیز مرد بسیار ثروتمندی بود که درسال ۱۹۱۴ میلادی فوت کرد. این مرد هم وصیت کرده بود همه ی ثروت او به امی برسد.در خلال سال هاي ۱۹۰۷ تا ۱۹۱۰ میلادی، فقط ۱۲ نفر از سالمندان فوت کردند. اما درسال ۱۹۱۰ میلادی بیش از ۶۰ نفر از انها جان خودرا از دست دادند. مردم به این مرگ ها و امی مشکوک شده بودند. پلیس در نتیجه تحقیقات متوجه شد امی با سم این افراد رابه قتل رسانده است.

۸- کارلا لینه هومولکا «Karla Leanne Homolka»

مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید

کارلا هومولکا یکی از منفورترین زنان قاتل زنجیره اي اهل کانادا بودو در چهارم می سال ۱۹۷۰ میلادی در اونتاریو در کانادا متولد شد.کارلا برای همکاری در تجاوز و قتل دو دختر نوجوان به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. پل برناردو – همسرکارلا – که او هم مشهور ترین قاتل زنجیره‌اي و متجاوز جنسی کاناداست به همراه کارلا درسال 1993 میلادی دستگیر شدند. هومولکا ادعا میکرد علیرغم میل باطنی و به تهدیدات همسرش همکاری قتل ها را انجام می داده.

اما کارلا هومولکا پس از پایان دوران محکومیت خود درسال 2005 آزاد شد. او دوباره ازدواج کرد ودر سال 2007 میلادی بچه دار شد.به گزارش پارس ناز او بعنوان منفورترین زن کانادایی به خاطر تهدیدهایی که به او میشد، ناپدید شد تا این که یک گزارشگر درسال 2012 وی را در جزیره گوادلوپ و با نام مستعار لین بوردوله پیدا کرد.

۹- بورلی آلیت «Beverly Allitt»

مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید

بورلی آلیت در چهارم جولای سال ۱۹۶۸ میلادی در انگستان متولد شد. او یک پرستار رسمی و یکی از بی رحم ترین قاتلین زنجیره اي تاریخ بشمار می‌رود. به این زن لقب «فرشته مرگ» داده بودند. او با تزریق مقدار زیادی انسولین، ۴ کودک رابه قتل رساند. حباب هاي هوای مشکوکی نیز زیر پوست کودکان دیگر مشاهده شده بود.درسال ۱۹۹۳ میلادی او دستگیر شد ودر بیمارستان روانی رمپتون در ناتینگهامشایر دوران حبس خودرا سپری کرد.

۱۰- آندریا یاتس «Andrea Yates»

مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید

آندریا یاتس یکی از مشهور ترین زنانِ قاتل حرفه اي و اهل کشور آمریکا بود. او متولد دو جولای سال 1964 میلادی بود. در بیستم ژوئن سال 2001 میلادی او ناگهان دچار جنون شد و هر ۵ فرزند خودرا در وان حمام خانه اش خفه کرد.

کارشناسان جرم بر این باور هستند او از زندگی خود خسته شده بوده و تحمل فرزندان زیاد خودرا نیز نداشته است. او پس از کشتن فرزند آخر، با پلیس تماس می‌گیرد و خودرا معرفی میکند. پس از تشخیص ابتلا به بیماری روانی اسکیزوفرنی در یاتس، وی را به بیمارستان روانی با امنیت بالا منتقل میکنند. درسال 2007 میلادی او به یک بیمارستان روانی دیگر با امنیت پایین تر منتقل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخوف ترین زنان قاتل سریالی را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..