تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف به نصف شدن تولید آیفون ایکس/ گران‌ترین گوشی اپل خریدار ندارد

اعتراف به نصف شدن تولید آیفون ایکس/ گران‌ترین گوشی اپل خریدار ندارد

به گزارش خبرآنلاین، این کاهش تولید ناشی از فروش‌های دور از انتظار در فصل تعطیلات در اروپا، آمریکا و چین بوده است که برخلاف پیش‌بینی اولیه، فروش آیفون ایکس به شدت کاهش داشته است.{لینک}

اولین گوشی متفاوت اپل مجهز به نمایشگر اولد در فصل تعطیلات نتوانست انتظارات را برآورده سازد و بسیاری از بازارهای جهانی این گوشی گران‌قیمت را پس زدند.

عدم نوآوری واقعی، منهای صفحه اولد و شارژ بی سیم باعث شد تا کاربران مثل همیشه برای خرید آن در صف‌های طولانی انتظار نکشند.

بسیاری از شرکای سخت‌افزاری از شنیدن این خبر ناراحتند، چرا که سودهای خیالی را دریافت نخواهند کرد.

اخیرا گزارش مبنی بر قطع تولید آیفون ایکس نیز شنیده شد که بعدا اپل این طور تفسیر کرد که مدل‌های توسعه یافته‌تری را امسال خواهد ساخت. سه گوشی آیفون ایکس اس، ایکس پلاس و ایکس اس ای تا پاییز 1397 رونمایی خواهد شد.{لینک}

سهام 100 دلاری اپل چند ماه پیش به امید آیفون ایکس(آیفون 10) به مرز 170 دلار رسید اما گزارش اولیه از فصلِ فروش، حکایت از اعتراف به شکست سنگین دارد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف به نصف شدن تولید آیفون ایکس/ گران‌ترین گوشی اپل خریدار ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..