تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال هنرمندان تئاتر استان مركزی از جشنواره صحنه

استقبال هنرمندان تئاتر استان از جشنواره صحنهبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مرکزی از ارسال ۵۰ متن نمایشی از طرف هنرمندان تئاتر استان برای شرکت در هشتمین جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه صحنه خبر داد.

خلیل‌خسروبیگی اظهار داشت: پس از پایان فرصت ارسال متون نمایشی، 50 متن از هنرمندان استان برای شرکت در این جشنواره دریافت شد.

وی ضمن ابراز تشکر از هنرمندان تئاتر استان نسبت به استقبال از جشنواره صحنه اظهار داشت: مراحل بازخوانی متون ارسالی هنرمندان آغاز شده و به‌زودی نتایج بازخوانی اعلام خواهد شد و با الطاف الهی و تلاش هنرمندان امیدوار هستیم در این دوره شاهد جشنواره‌ پربارتری باشیم.

گفتنی است؛ هشتمین جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه صحنه با اولویت موضوعی خانواده ایرانی و اسلامی (تشکیل، تحکیم و تعالی)، ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 16 الی 18 اسفندماه در اراک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال هنرمندان تئاتر استان مركزی از جشنواره صحنه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..