تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیم کارت های فعال نخرید!؟

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه مطرح کرد: با توجه به مشکلاتی که خرید سیم کارت های فعال برای افراد دارد، افراد باید از خرید آن اجتناب کنند.

به گزارش شمانیوز: سرهنگ  علی کریمی  رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: در صورتی که برای استفاده از شبکه های مجازی از شماره های فعال که به نام افرادی دیگر ثبت شده اند استفاده می کنند.

وی افزود: در این موارد صاحبان اصلی سیم کارت ها می توانند با دریافت سیم کارت جدید به حساب های افراد در شبکه های مجازی دسترسی پیدا کنند و اطلاعات آنان را تخلیه کنند.


رئیس پلیس فتا کرمانشاه با بیان اینکه تخلیه اطلاعات فضای مجازی افراد زمینه اخاذی را برای بزهکاران فراهم می کند، گفت: علاوه بر این استفاده از سیم کارت های ثبت نام شده از نظر حقوقی نیز مشکلاتی دارد که دستگاه قضایی با آنان برخورد خواهد کرد.

سرهنگ کریمی به مردم توصیه کرد: از سیمکارت های فعال استفاده نکنید و اگر می خواهید، باشماره اصلی خود وارد شبکه های اجتماعی نشوند، یک سیمکارت جدید به نام خود ثبت و از آن استفاده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیم کارت های فعال نخرید!؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..