تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهت مشاهده وضعيت راه هاي كشور اينجا كليك كنيد

مركز مديريت راههاي كشور از آذرماه سال 87 با هدف بهينه سازي بهره برداري از راههاي كشور و حداقل نمودن تاخير در جريان ترافيك جاده اي شكل گرفت.

مركز مديريت راههاي كشور از آذرماه سال 87 با هدف بهينه سازي بهره برداري از راههاي كشور و حداقل نمودن تاخير در جريان ترافيك جاده اي شكل گرفت. اين مركز كه سالها عنوان "اطلاعات راهها" را يدك مي كشيد مسئوليت اوليه اطلاع رساني از وضعيت راههاي كشور را بعهده داشت كه اين وظيفه را بكمك نيروهاي متعهد و مجرب خود در قالبي سنتي اما موثر در سطح ادارات كل راه و ترابري سراسر كشور و همچنين در سطح ستاد در حوزه ايمني ترافيك دنبال مي نمود.
از سال 85 حركت جديدي در سازمان در زمينه شكل گيري مركز مديريت اطلاعات راهها و نوين سازي سامانه ها شكل گرفت كه در همين چارچوب، اختصاص فضاي مناسبي در ساختمان شماره 3 سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي نيز در دستور كار قرار گرفت تا جايي كه مركز فعلي مديريت راههاي كشور در همين فضا در حال فعاليت مي باشند. با اينحال، هدف اوليه از شكل گيري و بهره برداري از مركز، متمركز بر توسعه فنآوريها و تا حدودي مديريت اطلاعات ترافيك بود و مديريت عمليات جاده اي محور فعاليتهاي مركز بحساب نمي آمد. با ارتقاء سطح فعاليتهاي مركز به حوزه "مديريت ترافيك جاده اي" و تغيير نام مركز از مركز اطلاعات راهها به "مركز مديريت راهها" ضرورت تدوين روالهاي عملياتي و وارد شدن به عرصه مديريت ترافيك جاده اي با استفاده از بانكهاي داده موجود سازمان، فنآوريها و زيرساختهاي ارتباطي و در سايه ارتباط تنگاتنگ با پليس راه كشور در دستور كار مركز قرار گرفت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهت مشاهده وضعيت راه هاي كشور اينجا كليك كنيد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..