تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا علی علیپور به برنامه نود نمی رود؟

مخالف افشین پیروانی با حضور علی علیپور در برنامه نود باعث شد که این مهاجم به برناه نود نرود.

افشین پیروانی اجازه حضور علیپور در نود را صادر نکرد!

افشین پیروانی اجازه ورود علی علیپور به برنامه نود را صادر نکرد. آقای گل پرسپولیس تهران این هفته با اصرار افشین پیروانی به برنامه نود نمی‌ رود.

علی علیپور قرار بود مهمان دوشنبه این هفته برنامه نود باشد اما افشین پیروانی در گفت‌ و گویی با حضور این بازیکن گلزن در نود مخالفت کرد و گفت: عادل، دوست من است اما مصلحت باشگاه و تیم ایجاب می کند علیپور تمرکزش را روی فوتبالش بگذارد. وقت برای رفتن به ۹۰ زیاد است.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با مربیگری برانکو ایوانکوویچ تاکنون ۳۵ گل به ثمر رسانده است که ۱۴ گل آنرا علی علیپور به ثمر رسانده است تا به عنوان جانشین مهدی طارمی در پرسپولیس محسوب شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: parsfootball.com

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا علی علیپور به برنامه نود نمی رود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..