تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تناسب اندام و تغییر ظاهر باور نکردنی مرد 39 ساله بخاطر همسرش! عکس

یک مرد 39 ساله که اضافه وزن زیادی داشت بخاطر همسر و فرزندانش, ظاهر خود را کاملا تغییر داد!

کاهش وزن دیدنی مرد 39 ساله

اراده و انگیزه در هر زمینه ای باعث موفقیت میشود؛ مردی که بسیار چاق بود به خاطر همسر و فرزندانش تصمیم گرفت وزن خودرا کاهش دهد و به ورزش بدنسازی روی آورد.

یک مرد 39 ساله به نام جرمی پیترسون برای این‌که پدر و همسری خوب برای خانواده اش باشد تصمیم گرفت زندگی اش را تغییر دهد. او در عرض شش ماه بطور غیر قابل باوری با تلاش زیاد به هدفش رسید.

جرمی زمانی این تصمیم را گرفت که به خاطر وزن زیادش نمی توانست با بچه های 6، 7 و 9 ساله اش همبازی شود و به نفس نفس می افتاد.

این پدر جوان با ورزش های سخت و رژیم موفق شد در عرض شش ماه 37 کیلو گرم وزن کم کند. جرمی مشوقش برای تغییر این تغییر بزرگ را بچه هایش میداند.


جرمی قبل و بعد از کاهش وزن و تناسب اندام در کنار همسرش

جرمی قبل و بعد از کاهش وزن و تناسب اندام

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: parsnaz.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تناسب اندام و تغییر ظاهر باور نکردنی مرد 39 ساله بخاطر همسرش! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..