تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«امپراطور جهنم» به شکل گیری تکفیری‌ها و اسلام هراسی می پردازد

تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان:

«امپراطور جهنم» پرونده شکل گیری گروه های تکفیری را باز می کندمحمد خزاعی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصریح کرد: «امپراطور جهنم» سال گذشته ناقص به جشنواره فجر رسید و امسال با تلاش گروه به شکل کامل و با اصلاحات بسیار به دفتر جشنواره سی و ششم فیلم فجر رسید. موضوع فیلم حساسیت های بسیاری دارد که البته در نسخه جدید این حساسیت ها کمتر شده است.

وی در مورد داستان فیلم ادامه داد: «امپراطور جهنم» به سیاست‌های منطقه و موضوع شکل گیری تکفیریها و اسلام هراسی می پردازد. موضوع فیلم  داستان جنجگویی به نام ریاض است که قبلا طالبان را همراهی کرده و حالا توبه کرده و در مسجدی مستقر شده است، اما این آرامش او طولی نمی‌کشد. دوباره گروهک های تروریستی به سراغ وی می آیند، اما او مخالفت می کند و همین مخالفت او را در نقشه ای که برایش کشیده اند وارد می کند و اتفاقات سختی را برایش رقم می‌زند.

خزاعی خاطر نشان کرد: تلاش شده نقش داعش و تاثیر حضور آمریکا و عربستان به شکل و زبان سینما در 90 دقیقه بطور خلاصه و مفید گنجانده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««امپراطور جهنم» به شکل گیری تکفیری‌ها و اسلام هراسی می پردازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..