تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغ عجیب برای جشنواره فیلم فجر +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق  روال هرسال،  جشنواره فیلم فجر هم‌زمان با آغاز دهه فجر،  به صورت همزمان در تهران و دیگر شهرها  آغاز به کار می کند. امسال نیز در سی و ششمین سالگرد این جشنواره، فیلم هایی  برجسته با کارگردان های شاخصی به این جشنواره راه یافتند تا با یکدیگر رقابت کنند.

در همین زمینه یکی از سایت‌های نیازمندی‌های آنلاین کشور، از این فرصت استفاده کرده و تبلیغی عجیب برای فروش کارت دعوت افتتاحیه فیلم فجر با قیمت بالا را منتشر کرد.

مضمون  این آگهی به شرح ذیل است:
فروش كارت دعوت افتتاحيه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر  به مبلغ ٣٠٠ هزار تومان!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغ عجیب برای جشنواره فیلم فجر +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..