تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاخیر‌های طولانی در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شایسته نیست

نامه وزیر آموزش و پرورش به رئیس مجلس درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان:

تاخیر‌های طولانی در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شایسته نیستبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به دنبال منتفی شدن پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان از محل صندوق توسعه ملی، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در نامه ای به علی لاریجانی  رئیس مجلس شورای اسلامی از این اقدام انتقاد كرد.

متن نامه وزیر آموزش و پرورش به رئیس مجلس

برادر ارجمند جناب آقای دكتر لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام و احترام
به استحضار می رساند در سال 1396، 43000 نفر از فرهنگیان كشور به افتخار بازنشستگی نائل شده اند كه اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت آنان ، 36000 میلیارد ریال می باشد، برای تامین این مبلغ، دولت در بند (و) تبصره (4) لایحه بودجه سال 1397 كل كشور معادل ریالی یك میلیارد و شش میلیون دلار با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی پیش بینی كرده بود كه این امر طی فرآیند بررسی لایحه در كمیسیون تلفیق بودجه، مورد تصویب قرار نگرفت.

همان گونه كه استحضار دارید یكی از مشكلاتی كه همواره برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان كشور وجود داشته، تاخیرهای قابل توجه در پرداخت بوده كه این امر همواره مورد اعتراض آنان قرار داشته است و احساس تبعیض وتفاوت در نحوه و زمان دریافت پاداش پایان خدمت همواره خاطر جامعه شریف معلمان كشور را مكدر می سازد .

حذف مبلغ پیش بینی شده در قانون بودجه به دلیل اینكه از محل منابع عمومی بودجه و در حین اجرای آن قابل پیش بینی نیست، قطعاً این روند را در سال آتی با مشكل بیشتری مواجه می سازد. از سوی دیگر اضافه شدن بازنشستگان سال 1397 نیاز به منابع بیشتری به وجود خواهد آورد كه در صورت عدم تدبیر به موقع، مشكلاتی برای دولت و این وزارتخانه ایجاد خواهد كرد.

با توجه به موارد بالا و نظر به اهمیت موضوع، خواهشمند است دستور فرمایید در فرصت باقی مانده از فرآیند بررسی و تصویب لایحه بودجه سال آینده، این موضوع مورد امعان نظر و اقدام لازم قرار گیرد؛ بی تردید نگاه حمایتی و سرمایه ای مجلس محترم به آموزش و پرورش، در ارتقاء انگیزه شغلی فرهنگیان شریف كشور تاثیر مستقیم خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاخیر‌های طولانی در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شایسته نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..