تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام بیش از ۷۸۸ هزار نفر در کنکور ۹۷

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ثبت نام بیش از 700 هزار نفر در کنکور 97حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، پردیس‌های خود گردان، پردیس فرهنگیان و رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که از روز یکشنبه اول بهمن ماه 96 آغاز شده است تا چهارشنبه 11 بهمن ماه 96 تمدید شد.

وی عنوان کرد: داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در آزمون سراسری سال 97 باید از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به خرید کارت ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت هشت صبح امروز، 788 هزار و 516 داوطلب نسبت به ثبت نام در کنکور سراسری اقدام کرده اند.

توکلی یادآور شد: آزمون سراسری سال 97 روزهای پنجشنبه و جمعه، هفتم و هشتم تیر ماه در سراسر کشور برگزار و هزینه ثبت نام برای شرکت در هر یک از گروه‌های آزمایشی، 22 هزار تومان است.

انتهای پیام/

آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سراسری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام بیش از ۷۸۸ هزار نفر در کنکور ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..