تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امید واهی دولت به پیام رسان های داخلی/ اعطای وام 5 میلیاردی

اعطای وام 5 میلیاردی به پیام رسان های داخلی؛ وامی که سراب بودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛چند روز بعد از فیلتر شدن تلگرام، دبیر شورای عالی فضای مجازی از تصویب مصوبه ای خبر داد که در راستای حمایت از پیام رسان های داخلی بود.

ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای‌عالی فضای مجازی مصوبه‌ای را شورای‌عالی فضای مجازی درخصوص حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی ابلاغ کرده که بر طبق آن به تمام پیام‌رسان‌های داخلی وام بدون بهره تا سقف 5میلیارد تومان بدون ضمانت نامه و با سفته اعطا می‌شود.

طرح مذکور گویا قرار بود توسط وزارت ارتباطات و فناوری اجرا شود اما با گذشت نزدیک به یک ماه از تصویب طرح حمایت از پیام رسان های داخلی اخبار ضد و نقیضی شنیده می شود.

 یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار داشت: تا به امروز هیچ یک از پیام رسان های داخلی موفق به دریافت وام 5 میلیاردی نشده اند و برخی در گیر و دار کاغذ بازی های اداری آن هستند. از طرفی وام تصویب شده قرار بود تا سقف 5میلیارد تومان بدون ضمانت نامه و با سفته اعطا شود که اینگونه نیست.

 در برگه ای که از طرف پست بانک به پیام رسان های داخلی داده شده، از این وام با عنوان "تسهیلات جماله به مبلغ 50/000/000/000ریال با نرخ 8 درصد و بازپرداخت 36 ماهه در قبال اخذ ضمانت نامه بانکی معتبر" یاد برده شده است. این در حالی است که وام حمایتی از پیام رسان های داخلی قرار بود بدون ضمانت نامه بانکی ارائه شود.

با این تفاسیر و بعد از ماجرای اغتشاشات اخیر که تلگرام نقش بسیار مهمی در آن داشت، باید از وزارت ارتباطات و فناوری پرسید که آیا وقت حمایت های همه جانبه از پیام رسان های داخلی نرسیده است؟ بهتر نیست به جای سنگ اندازی در مسیر پیشرفت پیام رسان های داخلی کمی تلاش کنیم تا این پیام رسان ها بیش از پیش در داخل کشور موفق باشند؟

انتهای پیام/

حمایت از پیام رسان های داخلی سرابی که محقق نشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امید واهی دولت به پیام رسان های داخلی/ اعطای وام 5 میلیاردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..