تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانحه رانندگی بازیکن استقلال را راهی «ICU» کرد + تصاویر

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی قائدی بازیکن استقلال شب گذشته در یکی از اتوبان های بوشهر دچار سانحه رانندگی شده و راهی بیمارستان شد.

سانحه رانندگی مهدی قائدی را راهی بیمارستان کرد

مهدی قائدی که برای انجام امور مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود ، در حال بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی  در اتوبان امام علی بوشهر دچار واژگونی خودرو شده و به دلیل شدت جراحات راهی بیمارستانی در بوشهر شده است.

سانحه رانندگی مهدی قائدی را راهی بیمارستان کرد

سانحه رانندگی بازیکن استقلال را راهی «ICU» کرد + عکس

بازیکن استقلال بر اثر خونریزی داخلی، به بخش مراقبت های ویژه (ICU) منتقل شده است.

سانحه رانندگی بازیکن استقلال را راهی «ICU» کرد

در سانحه واژگونی خودرو، به غیر از مهدی قائدی سه نفر دیگر هم در ماشین بوده اند. 2 نفر جراحات سطحی داشتند که بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند.

سانحه رانندگی بازیکن استقلال را راهی «ICU» کرد + عکس

یک نفر در آی سی یو است و مهدی قائدی هم به علت خونریزی داخلی به اتاق عمل رفته و بعد از انجام عمل، در آی سی یو بستری شده است.

انتهای پیام/

مهدی قائدی راهی بیمارستان شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانحه رانندگی بازیکن استقلال را راهی «ICU» کرد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..