تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاگردان شفر از برزیل به آسیا می رسند

خانم خزاعلی///پیش بازی ////استقلال و صنعت نفت آبادانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال استقلال تهران در حالی در چارچوب دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود که این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر توانسته است در رقابت های لیگ برتر 8 برد ،8 مساوی، 5 باخت، 23 گل زده و 10 گل خورده را به ثبت برساند.

شاگردان شفر همچنین در رقابت های لیگ برتر با 32 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در رقابت های جام حذفی نیز موفق شدند تا مرحله یک چهارم نهایی حریفان خود را از سر راه بردارند.

آبی پوشان در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل تیم گل گهر سیرجان به برد 2 بر یک دست پیدا کردند و با این نتیجه توانستند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند تا در این مرحله هم تیم نساجی مازنداران را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند.

استقلالی ها همچنین با صعود به مرحله یک چهارم نهایی در رقابت های جام حذفی تیم ایران جوان بوشهر را با برد پر گل سه بر صفر شکست دادند و در نهایت در مرحله نیمه نهایی برای نخستین بار مقابل یک حریف لیگ برتری یعنی صنعت نفت آبادان قرار می گیرند.

آبی پوشان پایتخت در این دیدار محسن کریمی را به دلیل مصدومیت و مهدی قائدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با هدایت فراز کمالوند توانسته در چارچوب رقابت های لیگ برتر 8 برد، 4 مساوی، 9 باخت، 24 گل زده و 25 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین با کسب 28 امتیاز رده نهم جدول رقابت ها را به خود اختصاص داده اند.

صنعت نفتی ها در دیدار های جام حذفی موفق شدند با شکست حریفان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند و حریف استقلال شوند.

شاگردان کمالوند در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان به برد یک بر صفر دست پیدا کردند. همچنین این تیم در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد با نتیجه 2 بر یک داماش گیلان را از سر راه خود بردارد تا با صعود به مرحله یک چهارم نهایی حریف پرسپولیس شود.

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی برابر پرسپولیس توانستند در ضربات پنالتی سرخ پوشان را شکست دهند و در مرحله نیمه نهایی حریف استقلال شوند.

دیدار دو تیم فوتبال صنعت نفت و استقلال از ساعت 14:45 سه شنبه دهم بهمن در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

قضاوت این بازی برعهده علیرضا فغانی است و رضا سخندان و رحیم شاهین کمک‌داوران آن هستند.

محمد ملکی و ابراهیم میرزابیگی هم به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر داوری در دیدار صنعت نفت و استقلال فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

شاگردان شفر به مصاف صنعت نفت آبادان می روند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاگردان شفر از برزیل به آسیا می رسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..