تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانبخش در جمع ۵ بازیکن برتر هفته بیستم اردویژه

خبرگزاری تسنیم: سایت مجله فوتبال اینترنشنال پس از پایان دیدارهای باقیمانده از هفته بیستم اردویژه در شب گذشته (یکشنبه) اقدام به ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان و انتخاب برترین‌ها کرد.

در این میان استیون از تیم فاینورد با دریافت نمره فنی 7.5 عنوان برترین بازیکن هفته را از آن خود کرد. در جمع پنج بازیکن برتر هفته بیستم اردویژه نام علیرضا جهانبخش نیز دیده می‌شود. ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار در دیدار شب گذشته برابر ویلم یک گل زد و پاس گل هم داد تا تیمش به پیروزی 2 بر صفر دست یابد.

جهانبخش در جمع ۵ بازیکن برتر هفته بیستم اردویژه  پنج بازیکن برتر هفته بیستم اردویژه از نگاه مجله فوتبال اینترنشنال هلند بدین شرح هستند: استیون (فاینورد)، اوسامه اسیدی (توئنته)، علیرضا جهانبخش (آلکمار)، لارس اونرستال (ونلو) و فلیپ ساندر (زووله).

همچنین این مجله هلندی به بازی 79 دقیقه‌ای رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین در مصاف با اسپارتا روتردام که با نتیجه 2 بر یک به سود هیرنوین پایان یافت، نمره خوب شش را اختصاص داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانبخش در جمع ۵ بازیکن برتر هفته بیستم اردویژه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..