تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واقعا قبل از برجام از این برفها میومد؟/وقتی رئیس سازمان مدیریت بحران پراید سوار بشه،نتیجه همینه

واقعا قبل از برجام از این برفها میومد؟/وقتی رئیس سازمان مدیریت بحران پراید سوار بشه،نتیجه همینه

طنز و کاریکاتور > طنز - روزنامه ایران در یک مطلب طنز نوشت:از بس در اینستاگرام و تلگرام افسوس خوردیم که برف نمی‌آید که این بار یک طوری آمد که انتقام همه این سال‌ها را بگیرد و شعار «خشکسالی شده‌ ای بارش باران برگرد» را بشورد و ببرد!

در این میان تعدادی از هموطنان‌مان که هر روز نسبت به عدم بارش برف انتقاداتی را متوجه مسئولان می‌کردند(وجداناً این یه فقره ربطی به اون بزرگواران نداره!) پس از بارش برف ضمن انتقاد از هیأت دولت اعلام کردند: «هیچوقت برای هیچی آماده نیستیم» این درحالی است که وقتی به ما می‌گویند که زنجیر چرخ همراه داشته باشیم، پاسخ می‌دهیم: «اون که واسه سوسولاست! مرد که زنجیر نمیندازه!» منتهی از زمین و زمان انتقاد می‌کنیم!

در همین رابطه احتمالاً یک گزارش مردمی پخش خواهد شد که در آن نظرات مردم به این صورت خواهد بود؛
- واقعاً بعد از این برف ثابت شد که وزیر کار و رفاه اجتماعی از جنس مردم نیست!
- من شخصاً خودم (!) برای وزیر کشاورزی متأسفم که امیدش به برف بود!
- نه به برجام! تا قبل از برجام از این برف‌ها میومد؟ این اگه الگوبرداری از مدل غربی نیست، پس چیه آقای عراقچی؟!
- برنامه وزارت علوم برای مقابله با برف چیه؟! اگه برنامه‌ای ندارن که وزیر خودش استعفا بده!


اما نباید فراموش کنیم که در شرایطی که حتی رئیس سازمان مدیریت بحران با افتخار اعلام می‌کند که پراید سوار می‌شود، ما را از برف می‌ترسانید؟! بروید و از ایشان بترسید. ایشان که وظیفه خطیری هم به عهده دارند با انتخاب این خودروی دوست‌داشتنی می‌خواهند در هر شرایطی (حتی وقتی ماشین پارک است) در وضعیت بحرانی باشند، احتمالاً منزل‌شان هم روی گسل قرار دارد.اگر منظور ایشان از رانندگی با پراید این است(یکی خود ایشون رو از بحران نجات بده!) که مسئولان باید از جنس مردم باشند و جایی زندگی کنند و ماشینی سوار شوند که با شغل‌شان مرتبط باشد، باید آقای زنگنه داخل دکل نفتی زندگی کرده و سوار نفتکش شوند. وزیر راه باید در راهدارخانه زندگی کنند و با ماشین برف‌روب تردد کنند.وزیر مسکن باید در مسکن مهر زندگی کرده و سوار کمپرسی شوند.اگر این کار را نکنند، مسئولیت برف و بسته شدن راه‌ها و لیز خوردن مردم با آنها خواهد بود.

45302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واقعا قبل از برجام از این برفها میومد؟/وقتی رئیس سازمان مدیریت بحران پراید سوار بشه،نتیجه همینه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..