تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاتمه یک درگیری شدید با بیهوش شدن نوزاد 8 ماهه+فیلم

خاتمه یک درگیری شدید با بیهوش شدن نوزاد 8 ماهه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مردی آرژانتینی که برای خرید با نوزاد 8 ماهه اش به سوپر مارکت رفته بود، ناگهان با یک شهروند دیگر دچار درگیری شد.

مرد غریبه که قصد داشت با مشت به صورت پدر نوزاد بکوبد، اشتباها دستش با صورت نوزاد برخورد کرد، در همان لحظه نوزاد از شدت ضربه وارده، هوشیاری اش را از دست داد.

پدر نوزاد سریعا فرزندش را در جایی امن پنهان کرد و برای انتقام به سراغ مرد مهاجم رفت،بنابراین درگیری میان آن دو شدیدا بالاگرفت تا جایی که حضار در فروشگاه برای پایان این زد و خورد مداخله کردند.

اکنون گزارش دقیقی از وضعیت نوزاد در دسترس نیست، جزئیات این درگیری هولناک را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

بیهوش شدن نوزاد 8 ماهه به دنبال یک درگیری شدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاتمه یک درگیری شدید با بیهوش شدن نوزاد 8 ماهه+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..