تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطار مشهد بعد از 23 ساعت به تهران رسید

ساعت 24- یکی از مسافران قطار سیمرغ از مشهد به مقصد تهران اعلام کرد که این قطار بعد از گذشت 23 ساعت دقایقی پیش به تهران رسید.

یکی از مسافران قطار سیمرغ از مشهد به مقصد تهران اعلام کرد که این قطار بعد از گذشت 23 ساعت دقایقی پیش به تهران رسید.


سیدعلی صابری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شب گذشته ساعت 23:30 مشهد را به مقصد تهران ترک کردیم و به دلیل توقف‌های پی‌درپی و طولانی بعد از 23 ساعت به تهران رسیدیم.

وی عنوان کرد: قطار در مسیر مشهد به تهران حدود نیم ساعت اطراف شاهرود، نیم ساعت اطراف سمنان، 3 ساعت گرمسار، 1 ساعت ورامین و نیم ساعت در شهر ری توقف داشت و بالاخره ساعت 22:30 به تهران رسید.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطار مشهد بعد از 23 ساعت به تهران رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..