تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال باید شرایط جوی را پیش‌بینی می‌کرد

خبرگزاری فارس: امین جوکار، مدیر رسانه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: مجموعه صنعت نفت و مردم آبادان به هیچ عنوان زیر بار تغییر زمان بازی نیمه نهایی جام حذفی نمی‌روند.

وی اضافه کرد: تیم ما در شرایطی هفته گذشته مقابل سپیدرود وارد میدان شد که تمرینات پیش از این دیدار را در آلوده‌ترین هوای ممکن برگزار  کرد؛ تمرینات تیم صنعت نفت در حالی برگزار شد که آسمان آبادان با خاک یکی بود.

مدیر رسانه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان‌ بیان کرد: استقلال تیم بزرگی است و در یک تیم بزرگ پیش‌بینی هوای روزهای منتهی به مسابقه یک موضوع ساده است؛ به همین خاطر با توجه به تاکید سازمان لیگ این مسابقه باید برگزار شود؛ استقلالیها به هر نحوی که ممکن است باید در این‌ دیدار حاضر باشند.

وی عنوان کرد: در ادوار مختلف پیش آمده که بارها با توجه شرایط جوی با اتوبوس مسافت‌های چند۱۰۰کیلومتری را به خاطر احترام به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و‌ احترام تیم میزبان طی کردیم؛ توقع داریم تیم استقلال نیز به این برنامه‌ریزی مقید باشد.

جوکار گفت: یک‌ بار در نیم فصل تاوان انجام بازیهای فشرده را دادیم و‌ در کمترین زمان ممکن ۳بار در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس مسابقه دادیم و تنها تیمی بودیم که تعطیلی نیم‌فصل نداشتیم و نباید شرایط مشابه دوباره به ما تحمیل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آبادان و‌ هواداران صنعت نفت آماده و‌ مهیای بازی در روز ۳شنبه هستند و بازی باید در همین روز برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال باید شرایط جوی را پیش‌بینی می‌کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..