تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری در یک کافه با شمشیر، اسلحه و کوکتل مولوتوف +فیلم

درگیری در یک کافه با شمشیر، اسلحه و کوکتل مولوتوف+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از کافه های ویتنام مشتریان با آرامش در حال لذت بردن از سفارش‌های خود بودند که یک باره 30 موتورسوار به آنجا حمله ور شدند.

مشتریان وحشت زده هرکدام در حال دو خود را به گوشه ای رساندند تا از این مخمصه جان سالم به در ببرند، در حالی که مهاجمان با بی رحمی تمام در حال تخریب وسایل کافه و تهدید حضار بودند.

اکنون این پرونده در حال بررسی توسط پلیس ویتنام است و هنوز علت هجوم وحشیانه این 30 نفر به کافه اعلام نشده است.

در این درگیری میان مهاجمان و کارکنان کافه از اسلحه، شمشیر، کوکتل مولوتوف و چوب استفاده شد که جزئیات آن را در فیلمی که با دو دوربین از زوایای مختلف به تصویر کشیده کاملا مشهود است.

انتهای پیام/

حمله شمشیرزن ها به یک کافه پر از مشتری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری در یک کافه با شمشیر، اسلحه و کوکتل مولوتوف +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..