تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت مرگ نوزاد ۴ ماهه سرپل ذهاب

وی افزود: اقدامات درمانی، دارویی و حمایتی تنفسی برای بیمار انجام شد و با توجه به ضعف شدید عضلانی، گردن نگرفتن تا ۴ ماهگی و نسبت فامیلی پدر و مادر با شک به بیماری ژنتیکی که سیستم عصبی و عضلانی را مورد هدف قرار می‌دهد مشاوره های فوق تخصصی غدد، نورولوژی و سیتی اسکن مغز انجام شد. 

ویسی افزود: با توجه به جواب آزمایشات و نظر تیم فوق تخصصی مرکز، شک به بیماری وردینگ هافمن افزایش یافته و جهت تایید نهایی؛ نمونه برداری تشخیصی از عضله در این مرکز انجام و به آزمایشگاه مربوطه در تهران ارسال شد که در نهایت تشخیص اولیه تایید گردید.

وی گفت: با وجود مهار عفونت اما در پی پیشرفت بیماری اولیه، این نوزاد در ۲۳ آذر ماه دچار وقفه تنفسی قلبی شد و علیرغم تلاش تیم پزشکی، فوت کرد.

گفتنی است، پیشتر در فضای مجازی ادعا شده بود که این نوزاد ۴ ماهه به علت سرما زدگی فوت کرد.

منبع: مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت مرگ نوزاد ۴ ماهه سرپل ذهاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..