تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران فردا تعطیل است

واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران فردا تعطیل استبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران استان تهران مبنی بر تعطیلی تمام دانشگاه ها و مدارس این استان در روز دوشنبه نهم بهمن ماه، سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر و استان تهران فردا (دوشنبه) تعطیل است.

وضعیت تعطیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها بنا به شرایط آب و هوایی و با تشخیص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مربوطه است.

انتهای پیام/

وضعیت تعطیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران فردا تعطیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..