تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی نوبتی نوید محمدزاده و سعید چنگیزیان در «الیور توئیست»

بازی نوبتی نوید محمدزاده و سعید چنگیزیان در «الیور توئیست»

فرهنگ > تئاتر - نوید محمدزاده و سعید چنگیزیان به صورت مشترک نقش بیل سایکس را در نمایش موزیکال «الیورتوئیست» ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعيد چنگيزيان همچون دوره اول اجرای نمایش «الیورتوئیست» قرار است نقش بيل سایكس را در سانس‌های ويژه ساعت ١٥ و ٢١ در اجراهای بهمن این نمایش بازی کند.

نويد محمدزاده، دیگر بازیگر نقش بيل سایكس هم به خاطر تعهدات كاری از پيش تعيين شده، همچنان در سانس‌های ساعت ١٨ و برخی از اجراهای ساعت ٢١ در بهمن و اسفند حضور خواهد داشت.

حسین پارسایی نمایش موزیکال «الیور توئیست» را بر اساس نسخه سینمایی آن با همراهی گروهی از هنرمندان حوزه موسیقی و تئاتر در تالار وحدت به صحنه برده است.

موزیکال «الیور توئیست» به تهیه‌کنندگی موسسه حریر هنر شرق براساس رمان چارلز دیکنز تولید شده است. 

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی نوبتی نوید محمدزاده و سعید چنگیزیان در «الیور توئیست»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..