تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایلان ماسک آتش‌افکن هم می‌فروشد

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت خسته‌ی «ایلان ماسک» را به خاطر قول‌هایی که می‌دهد و به سرانجام نمی‌رساند می‌شناسیم. شرکت The Boring Company مشغول کار روی پروژه‌ای بزرگ است که روزی ترافیک سنگین راه‌ها را کم خواهد کرد.

اگر از پنجره‌ به بیرون نگاهی بیاندازید، می‌بینید که مشکل اصلی ترافیک فعلا برف سنگینی است که مانع از رسیدن افراد به سرکار یا هر مقصد دیگری که داشته‌اند، شده است. محصول جدید شرکت خسته‌ی ایلان ماسک می‌تواند این مشکل را برطرف کند؛ و البته در دعواهای بزرگ هم به کارتان بیاید.

شرکت The Boring Company قول داده بود که اگر ۵۰ هزار عدد کلاه بفروشند، کلاهی که لوگوی این شرکت روی آن حک شده است، سراغ فروش یک آتش‌افکن می‌روند. در روز کریسمس و پس از فروش ۵۰ هزار کلاه The Boring Company، حساب رسمی این شرکت توییت کرد که منتظر آتش‌افکن‌ها باشید.

آتش‌افکن ایلان ماسک از معدود قول‌های او است که به واقعیت پیوسته.

همین حالا می‌توانید به وب‌سایت رسمی The Boring Company بروید و با پرداخت ۵۰۰ دلار یک آتش‌افکن با لوگو و طراحی این شرکت برای خودتان پیش‌خرید کنید.

آتش‌افکن در اصل یک سلاح است و نمی‌دانیم شرکت خسته‌ی ایلان ماسک چگونه دست به فروش چنین محصولی زده است. شاید به خاطر آن کپسول آتش خاموش کن ۳۰ دلاری که کنار آتش‌افکن می‌فروشد، با این شرکت کنار آمده‌اند. بد نیست اشاره کنیم که کپسول آتش خاموش کن هم لوگوی The Boring Company دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایلان ماسک آتش‌افکن هم می‌فروشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..