تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ به درخواست استقلال برای تعویق بازی با صنعت نفت آبادان

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: امکان تعویق بازی استقلال و نفت ابادان اصلا وجود ندارد.

امکان تعویق بازی استقلال و نفت آبادان اصلا وجود ندارد

سعید فتاحی، در خصوص اینکه مسئولان باشگاه استقلال خواستار تعویق بازی با نفت آبادان هستند گفت: استقلالی‌ها با من صحبت کردند ولی اصلا امکان تعویق این مسابقه وجود ندارد.

وی افزود: یکبار به درخواست هر دو باشگاه مسابقه جام حذفی را به تعویق انداختیم اما دیگر امکان تغییر زمان بازی وجود ندارد. از هفته آینده مسابقات آسیایی شروع می‌شود و اصلا در تقویم جایی برای برگزاری مسابقات نیست.

فتاحی در ادامه تاکید کرد:بهتر بود تیم‌ها روی بحث هواشناسی تحقیق کرده و حتی این امکان وجود داشت که استقلالی‌ها یکی دو روز زودتر راهی آبادان شوند. هواشناسی از چند روز پیش اعلام کرده بود که بارش‌ها آغاز خواهد شد و می‌شد این مساله را مدیریت کرد تا مثلا استقلال زودتر راهی اهواز می‌شد و حتی در این شهر تمریناتش را دنبال می‌کرد.

وی در پایان گفت:با این شرایط امکان تعویق مسابقه وجود ندارد و دیدار دو تیم روز سه شنبه در آبادان برگزار می‌شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  farsnews.com

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ به درخواست استقلال برای تعویق بازی با صنعت نفت آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..