تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت کمالوند با درخواست استقلالی‌ها

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه استقلال از صبح امروز در تدارک این موضوع هستند که دیدار با صنعت نفت آبادان را به تعویق بیندازند.

استقلالی‌ها حتی پیشنهاد کردند مسابقه روز سه شنبه به روز 25 اسفند ماه موکول شود اما فراز کمالوند معتقد است این موضوع شدنی نیست.

کمالوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص درخواست استقلالی ها مبنی بر تعویق بازی گفت: اگر قرار به انجام چنین کارهایی باشد ما باید 5 هفته در لیگ بازی نمی‌کردیم. در تهران زمین تمرین نیست به سالن می‌روند. ما اینجا با این هوای گردوخاکی خوزستان چه کنیم؟ 80 برابر حد مجاز در اینجا گرد وغبار و ذرات معلق بوده است. چنین چیزی شدنی نیست و بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. اگر استقلال چنین درخواستی کرده باشد امکان‌پذیر نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت کمالوند با درخواست استقلالی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..