تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سوپ زنجبیل و هویج

طرز تهیه سوپ زنجبیل و هویجبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سوپ زنجبیل و هویج  بافت کرمی خود را از هویج خالص و سیب زمینی شیرین به جای خامه یا محصولات شیر می گیرد. در واقع هویچ و سیب زمینی شیرین سرشار از چربی اشباع شده هستند و باعث بافت کرمی سوپ می شوند.

نگران چربی اشباع شده یا کلسترول موجود در این سوپ خامه ای نباشید. هویج و سیب زمینی شیرین غنی از ویتامین A و بتا کاروتن هستند که باعث بهبود بینایی می شود. کراکرهای غلات کامل را برای فیبر و dipping به سوپ اضافه کنید.

مواد لازم برای تهیه سوپ زنجبیل و هویج


2 قاشق چای خوری روغن کانولا
نصف فنجان موسیر خرد شده
3 فنجان (نصف اینچ) سیب زمینی شیرین پوسته کنده و مکعبی
یک و نیم فنجان (یک چهارم اینچ) هویج پوست کنده ورقه شده
1 قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده
2 قاشق چای خوری پودر کاری
3 فنجان سس مرغ بدون چربی و کم سدیم
نصف قاشق چای خوری نمک


طرز تهیه سوپ زنجبیل و هویج


روغن را در یک ظرف بزرگ بر روی گرمای متوسط ​​ ​​حرارت دهید. موسیر را به آن اضافه کرده و 3 دقیقه صبر کنید. سیب زمینی، هویج، زنجبیل و کاری را اضافه کنید. 2 دقیقه بگذارید بپزد. آب مرغ را اضافه کنید تا به جوش بیاید. سپس درب ظرف را بگذارید، حرارت را کم کنید و بگذارید 25 دقیقه بماند یا تا زمانی که سبزیجات پخته شود بماند؛ نمک را به آن اضافه کنید.
نصف سوپ را در یک غذاساز بریزید؛ دستگاه را روشن کنید تا سوپی کرمی تهیه شود. این کار را با سوپ باقی مانده انجام دهید.

منبع:آلامتو

انتهای پیم/

طرز تهیه سوپ زمستانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سوپ زنجبیل و هویج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..