تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فيلمبردارى مستند «پس از حبس» به پايان رسيد/ پخش در ماه رمضان از شبکه 3

فيلمبردارى مستند «پس از حبس» به پايان رسيد/ پخش در ماه رمضان از شبکه 3به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فيلمبردارى سريال مستند-داستانى «پس از حبس» به كارگردانى و تهيه كنندگى فرزاد خوشدست كه از اواخر مهرماه در كانون اصلاح و تربيت كليدخورده بود، پايان يافت.

بخش عمده اى از اين مستند كه از توليدات شبكه سه سيماست، در كانون اصلاح و تربيت تهران فيلمبردارى شده و با درام درمانى به تاثير هنر بخصوص تئاتر بر مددجويان نوجوان كانون مى پردازد.

در اين مجموعه، شخصيت اصلى به عنوان مربى بازيگرى با 150 مددجوى كانون به تمرين تئاتر پرداخت و در نهايت با گزينش 8 نفر از اين مددجويان يك گروه تئاتر تشكيل داد.

در آخرين قسمت هاى اين مجموعه، تئاترى با عنوان «خط باريك قرمز»، با نمايشنامه اى از كامليا غزلى و كارگردانى توماج دانش بهزادى در تاريخ  5 بهمن ماه در بخش خارج از صحنه جشنواره تئاتر فجر اجرا شد.

نمايش «خط باريك قرمز» در دو سانس با حضور خانواده مددجويان، چهره هاى سينما، ورزش و همچنين اهالى رسانه در پلتفرم داربست اجرا شد.

فرزاد خوشدست با تصويربردارى از يك روز از آزادى اين مددجويان براى اجراى اين نمايش و بعد بازگشت مجرمان به كانون اصلاح و تربيت، به فيلمبردارى مستند «پس از حبس» پايان داد.

تدوين اين مجموعه مستند كه به صورت همزمان توسط بهادر فتاح طارى آغاز شده بود، از هفته آينده وارد مرحله نهايى خواهد شد و قرار است در ماه رمضان از شبكه سه سيما پخش شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فيلمبردارى مستند «پس از حبس» به پايان رسيد/ پخش در ماه رمضان از شبکه 3»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..