تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور وزیر ارشاد در اختتامیه جشنواره تئاتر

حضور وزیر ارشاد در اختتامیه جشنواره تئاتربه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی جشنواره فجر، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که اجرای آن بر عهده محمدرضا شهیدی‌فر است، حضور خواهد یافت.

 مدیریت مراسم اختتامیه به عهده حسین مسافر آستانه است و سیامک احصایی طراحى و کارگردانى مراسم را به عهده دارد.

 امسال جوایز 9 گانه جشنواره در چهار بخش مسابقه تئاتر ایران(الف)، مسابقه تئاتر ایران(ب)، مسابقه تئاتر بین‌الملل و مسابقه تئاتر خارج اهدا می‌شود.

 در مراسم امسال، آیین بزرگداشت سه پیشکسوت فرهنگ، تئاتر و ادبیات آقایان احمد دامود، هوشنگ آزادی‌ور و جمشید خانیان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور وزیر ارشاد در اختتامیه جشنواره تئاتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..