تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت رییس سازمان بورس در پی درگذشت حجت الاسلام نظرپور

در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدنقی نظرپور، عضو کارگروه کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار طی پیامی فقدان این استاد برجسته را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ * وَ یَبْقَی وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلالِ وَ الإکْرَامِ 

خبر ناگوار ارتحال استاد مسلم اقتصاد اسلامی و مالی اسلامی، دانشمند مبرز و عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدنقی نظرپور عضو کارگروه کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار  و عضو شورای فقهی بانک مرکزی، موجب تاثر و اندوه اینجانب و همکارانم شد.

این معلم دانشگاه و حوزه که در کارنامه مساعی خود توفیق حضور در جبهه جنگ تحمیلی از دوران جوانی را داشته است در لباس تحصیل متلمذ به دانش اساتید برجسته ای چون آیات عظام جوادی آملی، حسن زاده آملی، موسوی تبریز، وحید خراسانی و فاضل لنکرانی در حوزه و اساتید به نام اقتصاد ایران در دانشگاه بوده اند. بی شک همین بهره ایشان از صاحبان نظر در فقه و فلسفه و اقتصاد در ادامه منجر به تاثیر وسیعشان بر دانش مالی اسلامی و اقتصاد اسلامی شده است.

تالیف بیش از 6 عنوان کتاب و 4 عنوان مطالعه و کتاب در دست پژوهش، 80 مقاله علمی- پژوهشی و ارائه بیش از 30 عنوان دوره در اقتصاد اسلامی و مالی اسلامی از سال 1373 تا 1396، کسب عنوان طلبه ممتاز در سال 1368، پژوهشگر برتر در استان قم و ... از دستاوردهای علمی ایشان است.

فقدان این عالم وارسته و استاد مسلم اقتصاد اسلامی بی شک ثلمه ای بر مطالعات این حوزه است. اینجانب به نمایندگی از سازمان بورس و اوراق بهادار این مصیبت را به جامعه دانشگاهی ، حوزه های علمیه و همچنین اهالی بازار سرمایه تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان خواستارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت رییس سازمان بورس در پی درگذشت حجت الاسلام نظرپور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..