تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه های رسیدن به حال خوش معنوی و نشاط در زندگی

رسیدن به حال خوش معنوی , دین نمی‌گوید: «تا روز قیامت سختی بکش تا آنجا به تو نشاط و شادی عمیق بدهم!» نه؛ در همین دنیا به تو شادی عمیق می‌دهد. شما آدم‌های خوش‌دین را نگاه کنید که چقدر سرزنده و بانشاط هستند! اینها تمام غم‌ها را در دل‌شان نابود کرده‌اند.

راه های رسیدن به حال خوش معنوی

رسیدن به حال خوش معنوی , در سخنرانی های حجت و الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان
با موضوع «راه های رسیدن به حال خوش معنوی و نشاط زندگی» آمده است:

برای رسیدن به شادی سطحی معمولاً نیاز به تلاش و زحمت زیاد نیست و راحت به‌دست می‌آید؛
مثلاً با جُک گفتن، کف و سوت زدن و خندیدن. ولی آدم با اینها حقیقتاً شاد نمی‌شود بلکه فقط موقتاً غم‌هایش
را فراموش می‌کند.

رسیدن به شادی عمیق سخت است اما چند اثر مهم دارد: انگیزه، انرژی و قدرت آدم را برای کار
و فعالیت خیلی زیاد می‌کند، به حدّی که می‌تواند ۱۰ برابر کار کند، فکر کند و دیرتر خسته شود.
همچنین دقت، تمرکز و قدرت فهم و تحلیل آدم، خیلی بالا می‌رود.

رسیدن به حال خوش معنوی و نشاط رسیدن به حال خوش معنویبه‌دست آوردن شادی عمیق

اگر باور کنیم زحمتی که برای رسیدن به شادی عمیق می‌کشیم، چقدر فایده و لذت به‌همراه دارد، زحمتش را قبول می‌کنیم مثل جوانی که به شوق تماشای شهرآورد حاضر است از راه دور بیاید و حتی یک شب در شرایط سخت بیرون ورزشگاه بخوابد تا مسابقه را ببیند.

اگر نشاط عمیق می‌خواهی باید مدتی، یک سختی‌هایی را تحمل کنی؛ اصلاً فلسفۀ تمام سختی‌های دین همین است. دین راهنمای به‌دست آوردن شادی عمیق است و تمام برنامۀ دین، دستورات، عبادت‌ها و ریاضت‌ها برای همین است.

دین نمی‌گوید: «تا روز قیامت سختی بکش تا آنجا به تو نشاط و شادی عمیق بدهم!» نه؛ در همین دنیا به تو شادی عمیق می‌دهد. شما آدم‌های خوش‌دین را نگاه کنید که چقدر سرزنده و بانشاط هستند! اینها تمام غم‌ها را در دل‌شان نابود کرده‌اند؛ هرچند شاید نشاط اینها در ظاهر، خیلی مشخص نباشد.

افکار نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه های رسیدن به حال خوش معنوی و نشاط در زندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..