تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از نخستین محصول سلول بنیادی کشور/ ایران در زمره ۱۳ کشور برتر دنیا در طب بازساختی

رونمایی از نخستین محصول سلول بنیادی ایران/ ایران در زمره ۱۳ کشور برتر دنیا در طب بازساختیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیلفروش زاده رئیس مرکز تحقیقات سلولهای بنیادی و پوست صبح امروز در مراسم رونمایی اولین محصول سلول بنیادی کشور و بهره برداری بالینی از آن که در مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد:کارهای بزرگی در زمینه سلول های بنیادی به همت محققان انجام شده  و پیشرفت های کشورمان توهم نبوده است.

وی بیان کرد: بازار طب بازساختی در دنیا به ۵۰۰ میلیارد دلار می رسد و شرکت های بزرگ در این زمینه فعالیت دارند، در آمریکا ۳۴۹ شرکت در این حوزه فعالیت می کند .

نیلفروش زاده ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد فعالیت ها در طب بازساختی مربوط به حوزه پوست است و ایران جزء ۱۳ کشور برتر دنیا در این زمینه محسوب می شود .

وی با بیان اینکه آمریکا ۳۱ محصول طب باز ساختی دارد و اکنون در ایران نخستین محصول طب باز ساختی و سلول بنیادی تولید شده است، اظهار کرد: مطالعات بالینی سه محصول دیگر در حوزه پوست و طب باز ساختی انجام شده است و منتظر تایید آن هستیم .

 رئیس مرکز تحقیقات سلولهای بنیادی افزود: در حال حاصر ۷۶۴ مرکز تحقیقات در حوزه پوست داریم و اگر سه محصول رونمایی شود ایران در جمع ۸ کشور برتر دنیا قرار می گیریم .

نیلفروش زاده عنوان کرد: مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی تنها مرکز جامع آزمایشگاه سلولی کلینیکال و بیومتری است .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از نخستین محصول سلول بنیادی کشور/ ایران در زمره ۱۳ کشور برتر دنیا در طب بازساختی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..