تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با فناوری دوچرخه برفی آشنا شوید + فیلم

با فناوری دوچرخه برفی آشنا شوید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حرکت سریع انسان بر روی برف همیشه یکی از اهداف بشر در ساخت اتومبیل ها و وسایل حمل و نقل بوده است. این بار دانشمندان توانسته اند به نتایج قابل توجهی دست پیدا کنند.

اختراع جدید دانشمندان در این زمینه افزودن یک فلت اسکی به جلوی دوچرخه و به جای چرخ جلویی آن است. این فلت اسکی باعث می‌شود که فعالیت و قدرت مانور دوچرخه سوار بر روی سطوح برفی افزایش یابد.

گفتنی است؛ این قابلیت جدید یعنی افزودن فلت اسکی به جلوی دوچرخه را می‌توان بر روی اکثر دوچرخه های کوهستانی و یا معمولی که لاستیک عقب نسبتا بزرگ و استانداردی دارند، افزود.

همچنین لازم به ذکر است که مکانیز ترمز و ایست این مدل دوچرخه نیز بر اساس مکانیزم اصلی ترمز در سایر دوچرخه ها عمل می‌کند و با گرفتن ترمز، دوچرخه سوار می‌تواند از طریق فشار به چرخ عقب ، این وسیله را نگه دارد.

در ادامه ویدئویی از این دوچرخه برفی مشاهده می‌کنید :

انتهای پیام/

فناوری دوچرخه برفی را ببینید + فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با فناوری دوچرخه برفی آشنا شوید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..